Akredytacja Erasmusa w sektorze „Edukacji Szkolnej” – projekt 2023-2024
O projekcie
„Akredytacja Erasmusa w sektorze Edukacji Szkolnej”
Akredytacja nr 2022-1-PL01-KA120-SCH-000105993
Okres obowiązywania: 01.06.2023 – 31.08.2024
Numer akredytacji: 2022-1-PL01-KA120-SCH-000105993
Od 1 czerwca 2023 w Zespole Szkół Budowlanych rozpoczynamy realizację kolejnego projektu w ramach programu Erasmus+ „Edukacja Szkolna”.
INFORMACJA DLA UCZESTNIKÓW NA TEMAT PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych w ramach programu Erasmus+ dostępne są pod linkiem:
https://ec.europa.eu/erasmus-esc-personal-data
Akcja 1 Mobilność edukacyjna
Projekt będzie realizowany w ramach przyznanej akredytacji, tj. zapewnienia finansowania przez okres 15 miesięcy
Nr projektu: 2023-1-PL01-KA121-SCH-000130893
Wartość projektu 18.492euro
W ramach projektu odbędą się następujące działania
1. Rekrutacja nauczycieli
2. Wizyty przygotowawcze
3. Job shadowing pracowników szkoły
4. Kursy i szkolenia nauczycieli
5. Prowadzenie zajęć
Terminy planowanych mobilności:
Wizyty przygotowawcze: listopad 2023 oraz styczeń 2024
Kursy i szkolenia nauczycieli: styczeń 2024 do czerwiec 2024
Job shadowing: marzec 2024
Prowadzenie zajęć: kwiecień do czerwiec 2024
Koordynator projektu: mgr Katarzyna Wróbel
Aktualności
Realizacja projektu nr 2023-1-PL-KA121-SCH-000130893
W ramach realizowanego projektu odbyły się:
A. Wizyty przygotowawcze:
1. Juan XXIII School – Granada – Hiszpania 08.12. – 13.12.2023
2. Agrupamento de Escolas Andre Soares, Braga – Portugalia 27.01.-01.02.2024
B. Job shadowing – obserwacja pracy w szkole Juan XXIII School w Granadzie, Hiszpania.
Obserwacja pracy obejmowała pracę dyrektora szkoły, pracę nauczycieli i pracowników administracji.
Job shadowing odbył się w dniach: 04.03. – 08.03.2024
C. Teaching assignment – prowadzenie zajęć w szkole Agrupamento de EscolasAndre Soares w Bradze, Portugalia.
Nauczycielka ZSB w Rybniku prowadziła zajęcia z języka angielskiego.
Prowadzenie zajęć miało miejsce w dniach: 15.04. – 25.04.2024
D. Kursy i szkolenia dla nauczycieli:
1. Indoor and Outdoor Games, 15.01. – 19.01.2024, Walencja, Hiszpania – 2 nauczycieli
2. CLIL – Technology & ICT for Techers working with CLIL, 20.05. – 24.05.2024, Malta, – 1 nauczyciel
3. Creativity & ICT in the Classroom, 03.06. – 07.06.2024, Barcelona, Hiszpania – 1 nauczyciel
4. ICT in the Classroom: Innovative Tools to Facilitate Students learning, Collaboration and Creativity, 20.05. – 25.05.2024, Walencja, Hiszpania – 1 nauczyciel
5. English for Educators, 08.07. – 12.07.2024, Limassol, Cypr – 1 nauczyciel
6. Revolutionize your teaching methods with AI and ChatGPT – inclusive approach Split, Chorwacja – 1 nauczyciel
Rezultaty:
Job shadowing – podczas obserwacji pracy mieliśmy możliwość porównania organizacji pracy dyrektora szkoły, w tym łączenie funkcji dyrektora i nauczyciela, pracę nauczycieli i pracowników administracji.
Prowadzenie zajęć – metodyka nauczania, praca z grupami w edukacji włączające.
Kursy i szkolenia – poszerzenie wiadomości i umiejętności nauczycieli w zakresie ICT, w tym CLIC – wymiana doświadczeń i wiedzy z odbytych kursów, przygotowanie innowacji pedagogicznej (prowadzenie części zajęć z wykorzystaniem metod poznanych na kursie w języku angielskim); jeden nauczyciel wziął udział w kursie języka angielskiego, co umożliwiło podniesienie kompetencji językowych.
Dokumenty
Dokumenty projektu